13 Eyl 2016

KİM İSTER ? | İMAM-I GAZÂLİ - KALPLERİN KEŞFİ | SON GÜN PAZARTESİ

Güncelleme: Bayramın son gününde bazı sorunlardan dolayı kazananı açıklamayı unuttuğumdan ayrıca bayramda ayrıca bayram tatili henüz bilmediğinden süreyi pazartesiye kadar uzattım. Şimdiye kadar katılan arkadaşlarımdan özür diliyorum. Sevgilerle... 
Unutkan
*******


Merhaba.Bayramda olmamız dolayısıyla hiç okumadığım aylardır kütüphanemde olan bu kitabı siz dostlarımdan birine hediye etmek istiyorum. Bu bir çekiliş değil. Çünkü zaten başka bir çekiliş hediyem olacak ve bayramda sizleri şartlar ile yormak istemiyorum.Ayrıca maalesef pek talep edilen bir kitap olmadığı için çok isteyen olacağını sanmıyorum.

Bayramın son gününe kadar isteyen bir takipçime hediye edeceğim.Birden fazla kişinin istemesi durumunda kura çekeceğim. Hiç yorum gelmezse de bağışlamayı düşünüyorum. İnşallah gerçekten okumak isteyen birine nasip olur :)  Yorumlarınızı bekliyorum

İyi bayramlar :) 


Aslıhan T.
Aslıhan T.

Ben Bir Fani..

10 yorum:

  1. ben isterim canım :) değişik kitaplar okumayı severim çünkü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şükürler olsun sen yazdın :D Bende sana göndermeyi çok isterim :)

      Sil
  2. Ben de bugün İmam-ı Gazali'nin (r.h.) Abidler Yolu kitabını okumaya başladım. O da çelik yayınevinin. Kalplerin keşfini de almıştım fakat kapağı daha farklı sizinkinden, çelik yayınevi olmasına rağmen. Kalplerin keşfini erteliyorum. Zira daha önce e-kitap olarak okumuştum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kapağının neden farklı olduğunu bilemiyorum. Ben kampanya kapsamında Nt'den almıştım. Okumuş iseniz birşey diyemeyeceğim :)

      Sil
  3. Merhaba blogunuzu yeni kesfettim ve takibe aldim bende beklerim sevgiler 😊

    bayankirpikk.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin :) iadei ziyaret ettim bile :) sevgilerle...

      Sil
  4. bloğunu çok sevdim, bu kitabı da okumayı çok istiyordum :) ama sanırım sen hediye etmişsin, kısmet değilmiş... :):)
    bloğumuza beklerim https://kizkardeslerarasinda.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıkçası bayramın bittiğinin farkında bile değildim :) gecikme için pazartesiye kadar uzatıyorum. Dolayısı ile sizinde hakkınız var

      Sil