14 Haz 2017

NASIL GİDİYOR HAYAT?

Yorgunum. Bir annenin sancılarının ardından çektiği o tatlı yorgunluk gibi. Ruhum sancılar içerisinde. Sancılardan sonra gelecek olanı beklemekteyim. Bizi hep inandırdıkları gibi zorluğun ardından mutluluğun geleceğini umuyorum 

°°°°°°°
Hayatım garip bir düzende ilerlemeye devam ediyor. Kah kabullenerek kah isyan ederek yaşıyorum. Mutlu olmam için iyi bir not almam, isyan etmem için bir aksilik yetiyor. 

Hala bazen dayımın yaşadığını düşündüğüm anlar oluyor. Annem için çok daha zor ama dayanıyor bir şekilde. Bu acıyı tanımlarken babam daha önce öldü ama ben şimdi yetim kaldım diyor.  En büyük destekçisi babam şu sıralar bir kanadı kırıkken diğerinin de kırılmasını istemiyor. 

Okul bu aralar kendisinden beklenmeyecek derecede iyi gidiyor. Sadece 3 bütüm vardı. 1 tanesi kaldı şükür. Normalde finallere girer gibi bütün derslerden girerdim büte. 

İş aramaya devam ediyorum. Devletin yaptığı bir düzenleme ile krediler Eylül değil haziranda kesildi. Şimdi 3 ay gerideyim yani. Son girdiğim mülakatta hayallerimi sordular. Bana. Gerisini sizin hayal gücünüze bırakıyorum. 

Hazır her konudan bahsettiğim bir yazı yazmışken bir konudan bahsetmek istiyorum. Hızlı süren, bir yandan da bağırarak telefonda kavga eden, bütün çukurlara Allahın emriymiş gibi giren, bütün yolcuları tavanla buluşturan şoförlerden nefret ediyorum. Oh buda içimde kalmadı. 

Ramazan iyi gidiyor. Hatta çok iyi gidiyor. Sadece normal düzene dönebilmek ve istediğim miktar su içmek için bayramı bekliyorum. 

İşte böyle gidiyor dostlar bende hayat. Ya sizde nasıl gidiyor? 

Aslıhan T.
Aslıhan T.

Ben Bir Fani..

12 yorum:

  1. Öyle ya da böyle hayat gerçekten bir şekilde devam ediyor. Umarım hayatında her şey istediğin düzende ilerler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen herşey biz insanlar için :) inşallah cümlemiz için öyle olur

      Sil
  2. iyidir yaaaa senden nabeeer :)

    YanıtlaSil
  3. Benim 2 dayım vardı. Aralarında tam 11 ay ile vefat ettiler... Annem için çok zordu.. Hala da isimleri geçse gözleri dolar... Allah annenin yardımcısı olsun.. :( Senin için de daha da iyi olur inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Annenizin acısı ne kadar büyük. Allah rahmet eylesin sabır versin inşallah. Amin :)

      Sil
  4. Seviyorum seni sakın vazgeçme. Keşke sarılabilsem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok seviyorum seni :) geçmiyorum sende geçme. Keşke :D

      Sil
  5. Ne kadar içtensin sen yahu?! Ne kadar kendin gibi, olduğun gibi?! Yazılarında da, yorumlarında da bayılıyorum bu hallerine. İyi ki! İyi ki böylesin. Güzel bir renksin. :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen gök kuşağı gibisin sen sevgili mimikli :)) ben yalnız yazına değil her haline bayılıyorum :))

      Sil