8 Tem 2017

Affedersiniz Ulan

Birşeyler yazmak istiyorum. İçimden gelmiyor. Affedersiniz ulan dedim kendime nasılsa kendin çalıp oynuyorsun. Hangi makamdan çalarsan çal, nasıl oynarsan oyna. Yada otur oturduğun yere. Yazmak için gelmedin belki dünyaya. Bazılarımız yalnızca okumalı belki de. 

Durur muyum? Zaten çocukken annem dur dedikçe göğe zıplar, zıpla kızım zıpla yavrum dedikçe dururdum. Tersine yapmaya alışkın olduğumdan yine durmadım. 

Sohbet etmek istiyorum. Teknolojinin zararlarından, fasulyenin yararlarına kadar uzanan milyonlarca konudan birini seçebiliriz. Bence harika olur. Mesela yarın mor duttan bahsederim. 

Çünkü tatildeyim. Mollakasımda. Annem sayesinde duttan başka birşey görmüyorum ki. Tabii dut konusunu yazarım. Bir gün reçelini ertesi gün marmelatını. Biri annemi durdursun. 

Babamı da durdursun bari o birileri. Bir zamanlar hazetmediğim ilerleyen yıllarda azar azar içtiğim sigaraya birden bire başladım ama adam evden çıkmıyor ki. İyi mi ediyor kötü mü bilemedim. 

İlerleyen günlerde nasipse Giresun'a gidiyorum. Canım sıkıldıkça telefonla uğraşır başınızın etini yerim artık. O vakte kadar Allaha emanet olun... 

Aslıhan

Not : beni tanıyanları şaşırtacak bir yazı biliyorum. Bir günde ben deli olayım olmaz mı? Dışım 23 içim 73e vardı çünkü. Ve ben hiç  çocuk olamadım arada bir böyle bir değişimi mazur görün olur mu? 


Aslıhan T.
Aslıhan T.

Ben Bir Fani..

22 yorum:

  1. Arada Deli olmak iyidir canım benim 😊 bazen hiç olmadığın şeyleri yapmak geliyor insanın içinden her daim yiye bilirsin başımızı 😊😁😍😘 seviyorum seni güzel yürekli insan en güzeline emanet ol 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi? :D Bende çok seviyorum seni :)) sende en güzele emanet ol :)

      Sil
  2. Bu yirmiüçlerde bir şey var... Bilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sözde birde uğurlu sayım :D var olun sağolun...

      Sil
  3. Aslında ben bu yazıdan çok etkilendim Aslıhan! :D bence isyankar ama vefakar bir havası var :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım benim :)) delilik ile velilik ile arasında ince bir çizgi vardır ondan :D

      Sil
  4. Üzülme be bunlar da geçer😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki geçer dünya üzerinde geçmeyen tek bir şey var mı. Her iyinin de her kötünün de sonu var :D

      Sil
  5. İnsan bazen bu gibi sıkıntılar yaşayabiliyor. İçinde bir huzursuzluk olabiliyor. Konuşup içini dökecek birini arıyor. Varsa öyle biri ne mutlu. Ama yoksa o zaman sıkıntılar daha da büyüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısınız efendim. Dökmedikçe birikiyor... Yorum için çok teşekkür ederim

      Sil
  6. gene ne diyeceğimi bilemediğim zamanlardan bir tanesi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazı yazı değil ki annem yorum yapasın :)

      Sil
  7. Biri çocuk olmayı mı özlemişş 🙈😊

    YanıtlaSil
  8. Ne için dünyaya gelirsen gel yazmaktan vazgeçme kuzum! :) Sensiz çekilmez buralar doğallığı kaybolur. :) Hep mi olgun davranmak zorundayız biraz da biz çocuk olalım ya. Hiç yaşamadan kaybettiğimiz çocukluğumuzu, o çocuğu yeniden keşfedelim nolmuş ki ? Çok seviliyorsun, aşırı tatlısın. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende seni çok ama çok seviyorum :) sende iyi ki varsın

      Sil
  9. Takip ettim. Bloğunuzu. Aslı hanım Bende izle butonunu siteme yeni koydum. Sitemi ziyaret edince izle takip et demeyi unutmayınız. İyi Bloglamalar

    nuriozzkan.com

    YanıtlaSil
  10. Teşekkür ederim :) tabii ki

    YanıtlaSil
  11. Çok içten ve samimi bir yazı olmuş.
    Yüreğine sağlık.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  12. Şaşırmadım desem yalan olur. :) Bu kadar ağır başlı bir yapının altından böyle kıpır kıpır birşy çıkması ne kadar güzel olmuş. :) Eline sağlik bence keyifli bir yazı olmuş 💕

    YanıtlaSil